کوچه های فرادنبه

 

سلام مدت زیادی هست که تو وبلاگ مطالب ننوشتم. هرچند که قول داده بودم هر روز

تو وبلاگ مطلب منتشر کنم ولی خب کمبود وقت و مشکلات شخصی مانع میشه

.. البته واسه نوشتن این مطلب هم دو دل شدم. چون میدونم با منتشر کردن این

مطلب خیلی ها از اینکه چرا فرادنبه را با این عکس ها بد جلوه میدم ناراحت میشن

و بعضی هم به خاطر اینکه دارم از کار مسئولین انتقاد میکنم خوشحال میشن ،

اما خودم این مطلب و تصاویر را فقط برای یادگاری دارم منتشر میکنم.

بیشتر بازدیدکنندگان وبلاگ فرادنبه ای هستن و اکثرشون هم با من هم محله هستن

و کاملا حرف های من را درک میکنند. تقریبا از اول تابستون فاضلاب کشی

محله ما شروع شده ، آقایون پیمانکار به خاطر اینکه روزی 600 هزار تومان بابت کار

بیل مکانیک پرداخت میکردن به سرعت در همه ی کوچه ها کانالی به عمق میانگین

سه متر حفر کردند . از قطعی آب و شکستن لوله ها که کلی ما را

اذیت کرد بگذریم. وقتی که کانال ها ایجاد شد تقریبا یک ماهی طول کشید

تا لوله کشی تکمیل بشه . خب حالا ماجرای ما از اینجا شروع میشه که آقایون

مسئول بعد از یکماه کانال ها را به صورت غیر اصولی از خاک پر کردند .

فرادنبه

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

فرادنبه

فرادنبه

 

چند ماهی گذشت و چند وقت پیش بارون بارید و کوچه ها به شکل زیر در اومدن :

 

فرادنبه

فرادنبه

فرادنبه

فرادنبه

فرادنبه

فرادنبه

 

هرچند فردای همون روز با پیگیری مردم کوچه ها را ظاهری درست کردند ولی

احتمال اینکه بعد از بارش باران به همین شکل در بیایند خیلی زیاده....

ولی از این همه انتقاد و مشکلات و ... بگذریم برای من یه خاطره ای شد