سلام

چند روزی بود تو وبلاگ مطلب نذاشته بودم. راستش را بخوایین اصلا حس و حالش را نداشتم. تازه با این سرعتی که اینترنت ایران داره باید کلی وقت تلف کرد تا یه مطلب جدید گذاشت. از طرفی وقتی امار وبلاگ را میبینم که در ماه 300 بازدید کننده دارم ولی هیچ کدومتون نظری نمیدین مایوس میشم و انگیزه ی مطلب گذاشتن هم از بین میره .... خب از گله و شکایت بگذریم میرسیم به مطلب امروز:

امروز یکی از دوستام به نام همایون یه آوازی را به صورت سنتی با صدای خودشون ضبط کردن و برای من ارسال کردند تا داخل وبلاگ قرار بدم. وقتی این موضوع را شنیدم واقعا خوش حال شدم و انگیزه پیدا کردم ، امیدوارم شما هم از این به بعد ،مثل دوست عزیزم همایون ، هر چی مطلب دارین برای من ارسال کنین تا با نام خودتون تو سایت منتشر کنم. برای ارسال میتونین از ایمیل زیر با من در ارتباط باشید :

senatoor73@yahoo.com

 

قاصدک

برای دانلود فایل صوتی به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود فایل صوتی قاصدک